مارتینو: باید به مسی اطمینان داشته باشیم

 سایت گل- جراردو تاتا مارتینو سرمربی باتجربه بارسلونا به دفاع از لیونل مسی برخاسته و اعلام کرده که باید به او اطمینان داشت

مسی در 4 بازی اخیر تیمش در لالیگا موفق به گلزنی نشده و روز جمعه و در دربی کاتالونیا که با برد 0-1 بارسا تمام شد نتوانست به گل برسد و آخرین باری که برای بارسا گل زد در ماه اکتبر بود.

با وجود نگرانی های موجود، مارتینو اعلام کرده که مسی امشب شب فوق العاده ای را مقابل میلان سپری خواهد کرد.

سرمربی بارسا گفت:«هرکاری که مسی انجام می دهد سرنوشت ساز است.من واقعا خوشحالم که او را در تیمم دارم. اگر به گذشته برگردیم، همیشه در برهه هایی از فصل مسی به گل نمی رسید. الان هم همین داستان است. او تنها چند بازی است که گل نزده ولی مشارکت خوبی در جریان بازی داشته و به زودی به گل خواهد رسید.»

سرمربی بارسا ادامه داد:« تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بتوانیم تمام این روندهای منفی را متوقف کنیم و همچنان به همدیگر اعتماد داشته باشیم. مهمترین چیز اعتماد است. مسی روزهای خیلی خوب دیگری هم خواهد داشت و قول می دهم که چهارشنبه یکی از این شبهاست.»

روسونری هم شرایط خوبی در رقابت های سری آ ندارد ولی مارتینو معتقد است که تیم خود او نیز دربحران است:« ما هم در بحران هستیم و دراین راستا تفاوت زیادی میان بارسلونا و میلان نیست. درهر صورت بازی کاملا برابری را شاهد خواهیم بود. ولی شما این بحران را ایجاد کرده ایدو من راجع به بحران حرف نمی زنم. من فقط به بازیکنانم توجه می کنم  و اولین نفری هستم که می گویم که همیشه فضای پیشرفت وجود دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:18 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.